Χρόνια Πολλά

Σήμερα γιορτάζει ο Άγιος Γεώργιος Προστάτης των Προσκόπων.

Οι χριστιανοί Πρόσκοποι όλου του κόσμου τιμούμε και γιορτάζουμε στις 23 Απριλίου τον Άγιο Γεώργιο, προστάτη των Προσκόπων. “Ο Μεγαλομάρτυρας” και “τροπαιοφόρος”, όπως η Εκκλησία μας χαρακτηρίζει τον Άγιο Γεώργιο, υπήρξε ένας σπουδαίος αγωνιστής στην εποχή του και μαρτύρησε για την πίστη του.

Ο Γεώργιος γεννήθηκε το 275μ.χ. στην Καππαδοκία από Χριστιανούς γονείς. Ο πατέρας του θανατώθηκε. Η μητέρα του στάθηκε τα κατοπινά χρόνια μάνα και πατέρας για το ορφανό παιδί και φρόντισε για την άρτια ανατροφή και μόρφωση του. Ο Γεώργιος έχασε την αγαπημένη του μητέρα του, στους διωγμούς του Διοκλητιανού (303μ.χ.), συνέχισε όμως τη ζωή του σύμφωνα με τις αρχές του Χριστιανισμού που πήρε από τους γονείς του, την αγάπη για τους αδύνατους, αυτούς που υπέφεραν και το δίκαιο.

Γνωστός είναι ο θρύλος για τη μάχη που έδωσε για να σώσει την πριγκιποπούλα από τον δράκο.

Η χρηστή ζωή του όμως ενόχλησε τον Διοκλητιανό και παρόλα τα πλούτη που του έταξαν δεν ήταν ικανά να κάμψουν την πίστη του Γεώργιου. Τελικά ο Άγιος Γεώργιος οδηγήθηκε στον τόπο του μαρτυρίου, όπου ευχαριστώντας τον Θεό, του παρέδωσε την ψυχή του.

Αυτόν τον αγνό ιππότη και λεβέντη μεγαλομάρτυρα θέλησε ο Προσκοπισμός να βάλει ως σύμβολο της ευγενικής του ιδέας, γιατί πράγματι δεν υπάρχει άλλη μορφή πιο αλτρουιστική από το αρχοντόπουλο της Καπαδοκίας, που χάρισε τη ζωή του σε μια ιδέα τόσο υψηλή και σε μια πίστη, τον Χριστιανισμό.

Οι Πρόσκοποι τιμούμε τον αγωνιστή Άγιο και Προστάτη μας κάθε χρόνο της ημέρα της γιορτής του

Ευχαριστούμε Παύλο!

Όποιος ήρθε στην εκδρομή του συστήματος στο Βέλγιο, έχει να θυμάται και για ακόμη έναν λόγο την εκδρομή.

Η εκδρομή του Βελγίου αποτέλεσε μία Γαστρονομικώς Προσκοπική Πανδαισία, αφού ο μάγειρας που επιστρατεύτηκε, ετοίμασε γεύματα τα οποία σέρβιρε και στο εστιατόριό του. Ήταν πραγματικά πολλές φορές δύσκολο να σταματήσεις να τρως, εξαιτίας της νοστιμιάς των γευμάτων.

Ευχαριστούμε από τα βάθη της καρδιάς μας, τον Έλληνα, μόνιμο κάτοικο των Βρυξελλών και πρόσκοπο για πολλά χρόνια ΠΑΥΛΟ ΜΠΑΡΤΖΟ!!!

 

Δράση της Νομαρχίας

Παρακάτω μπορείτε να δείτε μερικές ακόμη φωτογραφίες από τη συμμετοχή μας στη δράση της Νομαρχίας το περασμένο Σάββατο:

 

Για καλή μας τύχη…

Μόλις 2 εβδομάδες μετά από την επιστροφή μας από το πανέμορφο Βέλγιο, προκλήθηκε ένα πολύ έντονο φυσικό φαινόμενο. Η ηφαιστιακή τέφρα που εκλύθει από το γνωστό ηφαίστειο Εϊγιαφιατλαγιοκούλ της Ισλανδίας καθήλωσε στο εδαφος όλες τις αερομεταφορές της Ευρώπης. Για άλλη μια φορά σταθήκαμε τυχεροί, αφού θα αναγκαζόμασταν αντί για 5 ημέρες να παραμείνουμε στο Βέλγιο τουλάχιστον 10…

Άλλο ένα περιστατικό όμως συνέβη σήμερα το μεσημέρι. Ο Βέλγος πρωθυπουργός Ιβ Λετέρμ (τον βλεπουμε ποιο κάτω) συναντάται με το βασιλιά του Βελγίου Αλβέρτο, προκειμένου να του ανακοινώσει την παραίτηση της κυβέρνησής του μετά την αποχώρηση του φλαμανδικού κόμματος από τον κυβερνητικό συνασπισμό!

Συγχαρητήρια στην Αγέλη!

Ανακοινώθηκαν από την Γενική Εφορία οι αριθμοί πτυχίων Βασικής Εκπαίδευσης Κλάδου Λυκοπούλων για τις 2 υπαρχηγούς της 6ης Αγέλης, Αλίκη Μπαρμπακυριάκου και Μαρία Γεωργακάκη. Από εδώ και στο εξής οι 2 βαθμοφόροι μπορούν πλέον να φορούν και επίσημα τον κρίκο βασικής (που φαίνεται στη φωτό).

Ευχόμαστε όλοι στις μελοντικές Ακέλες της 6ης Αγέλης ΚΑΛΟ ΛΥΚΟΠΟΥΛΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ!